Login

Přezdívka
Heslo
Ještě nemáte svůj účet?
Můžete si jej vytvořit zde.
Zapoměl(a) jste heslo?

Návštevnost

Právě je 83 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online.

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
Informace od fanklubu Upozornění k nedělnímu domácímu zápasu s Vítkovicemi
22.11.2011 | admin | 4105x zobrazeno | Skóre: 2.36

V rámci snahy o zkvalitnění fandění na domácích zápase se vedení fanklubu rozhodlo pro následující krok.


Obsazenost kotle na domácí zápasech v této sezóně klesla a většinou je zaplněno kolem poloviny míst. Většina lidí v kotli bohužel nereflektuje pokyny megafonistů o sjednocení fanoušků do jednoho místa a tak je malé množství lidí roztroušeno po velké ploše, což atmosféře ani trochu neprospívá. Z výjezdů je vyzkoušené, že i v malém počtu lidí lze vytvořit dobrou atmosféru a kvalitně fandit.

 

Z těchto důvodů budou na nedělním zápase po stranách sektorů 106 a 107 nainstalovány červené a bílé pruhy látky. Nebude tudíž možné využít některých sedaček a bude omezený přístup do kotle z postranních uliček (od sektoru 105 a 108) s výjimkou několika posledních řad nahoře i dole. Využijte pro vstup do kotle zejména vstupu a uličky mezi sektory 106 a 107!

 

Věříme, že tento pokus pochopíte a budete nápomocni vytvořit v hale co nejlepší atmosféru. Věřte, že více lidí na menším prostoru vyzní lépe než stejná skupina roztroušená po celém kotli. Zároveň jsme toho názoru a usilujeme o to, aby byly vstupenky do kotle bez nároku na místo, které je uvedené na vstupence a místo toho by bylo uvedeno stání domácí. Vše se odvíjí od jednání s klubem a 02 arénou.

 

vedení FK

18 komentářů | Přihlásit se | Vyhledání
Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrujte se
Jimar | 23.11.11 13:50

Ano obsazenost klesla, a díky výkonům na ledě se ani není čemu divit, Nejsem povinen reflektovat pokyny megafonistů a ani jít stát jinam. Mám v kotli svoje místo a na tom budu stát, takže to že vy se nějak rozhodnete je mi fuk.

Ani vás nenapadne požít slova jako prosíme, žádáme !!

Atmosféra v hale se zlepší až začnou chodit lidi, a ty začnou až se bude hrát hokej ke koukání.

CHIPS | 23.11.11 15:44

Prave proto ze to na lede klesa tak by jste se meli zapojit do fandeni
A kdyz nefandite proc si nepresednete na hlavni tribunu kdyz je skoro prazdna
A slova jako prosim a zadame uz sme puzili tisic krat a stejnak to nepomohlo tak kdyz to nejde po dobrym tak to musi jit po zlim no
A s tímto navrhem souhlasim
RYTÍŘ 

Martyp | 24.11.11 21:14
Reakce pro: Jimar(23.11.11 13:50)

jedenáct (možná +- rok, teď z hlavy nevím přesně) let stále v playoff. Nikomu jinému se o něčem takovém ani nesní u nás v republice. Možná ani v evropě ne. Co víc chcete? Krize byly, je a budou. Vždycky jsme to ovšem zvládli

V Edenu jsem naživo na Slávii nikdy nebyl v O2 ano, poprvý někdy v sezóně 04/05. A bídná atmosféra byla vždy, nehledě na hru/hráče na ledě to není tajemství. Co víc může slávistický fanda chtít? :/

LaSSkonka61 | 27.11.11 14:45

Souhlasím s tím co tady psal Jimar. A vůbec se mi nelíbí chování megafonistů a to hodně. Bylo by dobré se nad vším normálně zamyslet.:-(((

masakr69 | 27.11.11 18:59
Reakce pro: Jimar(23.11.11 13:50)

Doufam, ze diky takovym "fandum" se nam podari zmenit to, ze kotel budebez naroku na misto. Ale je fakn kazit praci par nadsen*****, kteri neni lhostejny jaka je atmosfera, jak se fandi. Nebejt jich, nejsou bubny, nefandi se, nejsou chorea... A nazor, ze atmosfera se zlepsi az zacnou chodit je sice z nejake casti pravdiva, ale do te doby budem sedet a koukat?:) A jeste jedna vec... Kotel je preci jen specificke misto v hale, kde plati nejaka pravidla, ktera nekdo urcuje. U nas je timto urcovatelem fanklub a je opravdu smutne, kdyz jdou lidi z kotle proti vedeni fanklubu. Je skoda, ze jen kritizujete, ale aktivne nezkusite neco udelat ci pochvalit, ale to je posledni dobou moderni...

masakr69 | 27.11.11 19:01
Reakce pro: LaSSkonka61(27.11.11 14:45)

Nikdo nerika, ze je jejich chovani idelani, ale nemaj to vubec jednoduchy. A je skoda, ze to pises jen tady na netu. Schuzek FK at oficialnich ci neoficialnich je plno - pred, po zapacech, valna hromada, zakonceni sezony atd a je skoda, ze neprijdes take premyslet a aktovn se nezapojis.

LaSSkonka61 | 27.11.11 22:47
Reakce pro: masakr69(27.11.11 19:01)

O tom že se konají nějaké schůze po zápesech nemám vůbec tušení. Nestydím se za svůj názor na fanklub. A to hlavně chování při organizaci. A nemám problém svůj názor někomu sdělit osobně. To je mi jasné že jednoduché to nemají ale slušné chování nás dělá lidi.:-(

Jura | 27.11.11 23:01

Ahoj, co hrajeme v sazce, tak sedím porad na stejném míste. Na tom míste sedím nebo stojím na skoro kazdem zápase. Zásadně nesouhlasím s tím, aby někdo ( byt v dobre snaze )  natáhnul přes moje místo nejaké fangle a branil mi v využívání tohoto mista. Na tom míste jsem proto, protože se mi tam líbí. Nechci do žádného jiného sektoru ani někam blíž k bubeníkům. Chci byt tam, kam jsem si koupil vstupenku. Otevřené říkám, ze mne to velmi namichlo. Upozorňuji, ze pokud budou ty fangle přes sedačky na příštím zápase, tak je bez milosti roztrhnu.

 

Jura | 27.11.11 23:35
Reakce pro: masakr69(27.11.11 18:59)

Nezlob se, ale zrušení nároku na místo ne podle mne naprostý krok zpět. Do Sazky (nebo O2 areny) chodím pravidelně po celou dobu co tam Slavie hraje. Za tu dobu jsem tam získal řadu přátel a vím, že na sedačce vpravo vedle mne je Jirka, dole pode mnou že je Honza a vpravo za mnou sedí Petr. Vím že tam byli dnes, budou tam na přístím zápase a pokud se něco zlého nestane, tak tam budou i příští rok a budou tam i další léta. Já chci aby to tak zůstalo a v žádném případě nemám zájem na stavu takovém, že se budeme na zápase někde hledat. Cca 2x do roka se mi stane, že z pracovních důvodů přijdu pozdě. I v takovém případě chce být vedle svých přátel a ne že si budu muset někde hledat nějaké misto...

masakr69 | 27.11.11 23:46
Reakce pro: Jura(27.11.11 23:35)

diky za nazory, nicmene si myslim, ze tim degradujete kotle a hlavne znechcucujete praci vsem, co se neco snazi delat, diky slavisti!

masakr69 | 27.11.11 23:49
Reakce pro: Jura(27.11.11 23:35)

a jeste ke kroku zpet, ve vedeni jsme se naprosto shodli, ze to je v soucasne dobe naopak krok kupredu! zejmena kvuli palicounum, kteri nechteji opustiti svoje mista na ukor zlepseni fandeni. osobne me tohle neuveritelne znechucuje... jsem zvedavej na dalsi osud kotle, pokud se dal bude vyvijet smerem a nazory lidi, kteri jako vy nesouhlasi s vedenim fk a nesnazi se nic zlepsit

Jimar | 28.11.11 09:27

Myslím, že to že jsem ve fanklubu neznamená že musím chodit do kotle, že musím poslouchat a řídit se pokyny megafonistů jak mám zvedat ruce a co křičet. Myslím že mohu zápas prožívat jak já sám uznám za vhodné a ne jak mi někdo radí, a ani nemám zapotřebí v kotli poslouchat při každám zákroku na našeho hráče od vedle stojícího hitparádu pohlavních orgánů, ani to že když je náš hráč po právu vyloučen tak že je rozhodčí ....... a pokud s rozhodnutím souhlasím, tak ....... jsem i já. Nehledě na to že chodívám na hokej i s dětma. S těmito fandy prostě nesouhlasím, pouze je respektuji a bych to nemusel poslouchat tak jdu jinam a mám klid, pokud se někomu nelíbí názor můj nebo i ostatních, nevadí, ale měli bychom být také respektováni. 

To že vedení FK nějak rozhodne, neznamená že je to svaté. Mám právo být tam kde mám koupený lístek a budu ho užívat i z výše popsaných důvodů.

masakr69 | 28.11.11 09:48
Reakce pro: Jimar(28.11.11 09:27)

Nikdo nerika, ze to je stave, nidko nerika, ze musis na slovo poslouchat, ale pokud se vetsina na necem shodne, bylo by dobre respektovat i to. Je fajn, ze chodis s detma, ale podivej se na jiny stadiony, tam by si deti nevzal, vaz si toho, ze u nas to jde... a koncim tim tuhle debatu a radsi jdu delat neco prospesnyho... A pises, ze nektery veci respektujes. A jen doufam, ze to bude od pristi sezony na stani... diky tem, jako jsi ty. Ale to uz ani mozna ja nebudu mit snahu cokoli delat, protoze z toho budu otravenej.

druss | 28.11.11 10:13

Předem podotýkám, že včera jsem na zápase nebyl, bohužel jsem kvůli služebce nestíhal. Ale co jsem viděl fotky, ve 107 pruhy 100% pomohly. Bohužel už ne tak ve 106 - a tady čtu proč. Jsem 100% pro to, aby byl kotel bez nároku na místo! Je opravdu takovej problém, aby v poloprázdný řadě seděli (!!!) Jirka, Honza a Petr o tři místa jinde? S tím jděte fakt do háje. "pokud budou ty fangle přes sedačky na příštím zápase, tak je bez milosti roztrhnu"??? Co bude příště? Budou se ničit vlajky, kterou mi někdo mává ve výhledu? Nebo roztrhám choreo, kdyby se náhodou začalo hrát a já přes něj 10 sekund neviděl na hru? 

Podobný názory mě (a nejen mě) znechucujou jakoukoliv další snahu. Kotel až na pár nadšenců čim dál tim míň plní svojí funkci. Nebylo by pomalu lepší se na všechno vykašlat, začít do 106 a 107 prodávat lístky za cenu jako do rohu? Protože za co si zasloužíme (zasloužíte?) lupeny za 50?

frana | 28.11.11 15:41

Některé věci skutečně stále více přestvávám chápat. Kolik lidí si v KOTLI (asi je stále nutné zdůrazňovat toto specifické místo na stadionu) uvědomuje, proč za lístky platí méně peněz, než do jiných sektorů? Proč klub dotuje lístky do těchto sektorů? Jen tak pro nic za nic? Ne, výstupem má být odvedená práce lidí, kteří si koupí lístky do těchto sektorů, na atmosféře a podpoře slavného klubu HC Slavie Praha. Organizaci této podpory svěřil klub fanklubu. Proto už několik sezon má fanklub to cenné právo spolurozhodování při organizaci prodeje lístků do těchto sektorů, a tudíž i určování specifických pravidel, která v těchto sektorech platí. Na rozhodování těchto pravidel, organizaci fandění i chodu fanklubu přitom může mít vliv každý jeho člen. Například na valné hromadě fanklubu konané každý rok. Na tuto valnou hromadu jsou pokud vim zváni všichni členové fanklubu prostřednictvím emailu. Zúžení sektoru vidim jako velké plus, jen tak dál i v dalších zápasech. Osobně považuji za samozřejmost, aby kotel byl bez nároku na místo. A možná bych se za těchto podmínek přiklánil ještě ke kontroverznější variantě. Zrušit slevu na vstupenky do kotle. Možná by nás bylo 20, možná 50, ale každý by věděl, proč si lístky kupuje právě do sektorů za brankou aniž by byl při svém rozhodování motivován rozdílnou cenou vstupenky.

Jura | 28.11.11 22:19

Tak jinak: Koupil jsem si řádnou vstupenku, s vyznačením sektoru, řady a místa. Toto místo si přeji mít volné a přeji si jej do konce sezony používat (mám tam platné vstupenky) podle pravidel daných na začátku sezony a podle pravidel vytištěných na vstupenkách. To je celé. Upozorňuji na bod 8. vzadu na vstupence. Dobře si jej prosím všichni přečtěte.

V žádném případě neberu právo FANklubu si pro novou sezonu stanovit jiné podmínky. Pokud to bude jasně deklarované na začátku sezony, tak to je jiná věc a je na každém aby se rozhodl, jestli si vstupenky do sektoru bez práva na místo koupí nebo ne.

Dede38 | 29.11.11 00:03
Reakce pro: Jura(28.11.11 22:19)

Stanovy FK:

IV.12. Clen má povinnost prispívat svou cinností k dosažení cílu sdružení a dodržovat a naplnovat spolecne dohodnuté postupy.

V.2.2.8. Predstavenstvo rozhoduje o všech záležitostech, které stanovy nevyhrazují valné hromade.

LaSSkonka61 | 29.11.11 19:12
Reakce pro: Dede38(29.11.11 00:03)

Společně dohodnuté postupy to je dobrá poznámka :-)

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Příbuzné odkazy

Více článků z kategorie Informace od fanklubu

Nejčtenější článek z kategorie Informace od fanklubu:
XII. sraz hokejových fanoušků

Hodnocení příspěvku

Průměrné hodnocení: 2.36
Počet hlasů: 11


Najdete si čas a hlasujte pro tenhle příspěvek:
Excelentní
Velice dobrý
Dobrý
Obyčejný
Špatný